IQ Press Lapkiadó Kft.

A kiadóról

kiadványok Minőség és igényesség, intelligens, olvasó-barát szórakoztatás! Ezek a hívószavak vezérelték az IQ Press Kft. tulajdonosait a lapkiadó megalakulásakor: 1999. május 1-én. Akkoriban néhány rejtvénylappal léptünk piacra, de munkatársaink vezető lapkiadóknál eltöltött évek alatt sajátították el a korszerű lapkiadáshoz szükséges piac-orientált lapkiadói szemléletet, munkakultúrát a management tevékenység, a lapszerkesztés, a marketing, a terjesztés, valamint a lapelőállítás területén.
Az IQ Press Lapkiadó Kft. az idők folyamán dinamikus középvállalkozássá fejlődött, munkánkat 2011-ben Pegazus díjjal ismerték el.

Az IQ Press Lapkiadó Kft. 2016-ban elnyerte a MagyarBrands díjat üzleti kategóriában! MagyarBrands hetedik éve díjazza a hazai vonatkozású, kiváló márkákat, 2016-tól a kiváló fogyasztói és üzleti kategória mellett az innovatív cégek munkáját is elismerve.

Az IQ Press portfoliója két pilléren nyugszik.
Rejtvénylapok (Füles rejtvénylapcsalád, KLUB rejtvénylapcsalád) Home&decor magazin portfolió (OTTHON, Praktika, Ötlet Mozaik, Otthon különszámok, Praktika Különszámok, Kreatív lapok).

Kiadónk folyamatosan figyelemmel kíséri a médiapiac változásait, maximálisan alkalmazkodva az új kihívásokhoz. Büszkék vagyunk arra, hogy közepes méretű vállalkozásként is képesek vagyunk folyamatosan megújuló figyelemmel követni környezetünk igényeit. Ennek – és a szerkesztőségek kimagasló szakmai munkájának – eredménye, hogy a gondozásunkban megjelenő lapok közül három is (Füles, Praktika, Ötlet Mozaik) piacvezető a saját szegmensében. A munkatársaink által képviselt eredményorientált gondolkodásmód és munkakultúra biztosítja azt, hogy vállalkozásunk a gyorsan változó világban is képes nemcsak fennmaradni, hanem tanulni, fejlődni is.

Lapjainkkal és új megjelenési formák alkalmazásával igyekszünk megőrizni versenyképességünket, ma már a gondozásunkban megjelenő magazinok printváltozata mellett digitális formában is előfizethetnek lapjainkra olvasóink.

Olyan vállalkozást szeretnénk kialakítani, amelyik képes többféle típusú tevékenységre, felhasználva a médiapiacon eddig megszerzett tudást és tapasztalatot. Meggyőződésünk, hogy a fogyasztói igényekhez való folyamatos alkalmazkodás, a piac alakításának szándéka, a folyamatos megújulási képesség a siker záloga.

A médiapiacon napjainkban is zajló jelentős átalakulás folyamán csak azok a szereplők lesznek eredményesek, „maradnak talpon”, amelyek képesek folyamatosan tanulni, kísérletezni, megújulni.

Mi ezen fáradozunk.

Bőcs András
ügyvezető
ÁSZF